Recenze MailerLite: Za málo peněz hodně konverzí

Last Updated: 15. 10. 2020Categories: Online marketing

Nástrojů pro rozesílku emailů / newsletterů je mnoho, nicméně jeden z těch povedenějších je například MailerLite. Proč? Protože obsahuje vícero funkcí, které jinde nenajdete. Jedná se například o pop-upy, přistávací stránky, formuláře (které můžete měřit nástrojem Hotjar), automation a tvorbu webu. Říkáte si, že například Mailchimp má naprosto totožné funkce a že to není žádná novinka. Ano, máte pravdu, ale když vám řeknu, že u MailerLite neplatíte do 1000 subscriberů vůbec nic a máte zpřístupněné všechny funkce (ano, můžete mít neomezené množství skupin, do kterých můžete ukládat emaily) tak se také začnete více zajímat o tuto komplexní službu. Nyní vám popíši jednotlivé funkce a rozdíly oproti jiným službám jako je například již výše zmiňovaný Mailchimp.

Automatické sbírání leadů je hračka

Ať už máte blog či eshop, tak kromě vaší primární aktivity potřebujete a to hodně sbírat kontakty na zákazníky, kteří na váš blog / web zamířili a něco hledají ať už v článcích nebo v sekci eshop. Tak a co teď s tím.

Určitě znáte různá vyjiždecí okénka ze levé či pravé strany prohlížeče, které možná i máte na webu. Pokud máte kolem 3% a více a konverzí (přihlášení do newsletteru), máte pravděpodobně dobře zmáklý text, který na zákazníky vyskakuje. Víte ale, že je možné dosáhnout 9% konverzí?

MailerLite má kromě klasických popupů také speciální tzv. promotion popups, které již podle názvu napoví, že se jedná o propagační popupy. Propagační popup je například zobrazení slevového kuponu, který je možný uplatnit dalších 15 minut a poté se znehodnotí, nebo propagace vaší nové Facebookové stránky s možností stránku likenout přímo z vašeho webu na jeden klik. Dále můžete sbírat informace z dotazníků a hodnocení vašeho webu. Pokud máte vlastní aplikaci a potřebujete ji propagovat, můžete sáhnout po tomto řešení.

Nyní k automatizaci.

Proces automatizace je klíčem k úspěchu. To je asi jasné všem. Co ale nemusí být zcela jasné je to, jak tento proces maximálně zefektivnit. Jedná se kombinaci vícero automatických procesů, které se spuštění automaticky na základě segmentace zákazníka, který dělá nějaké úkony. Tyto úkony lze poté sledovat a spouštět další a další procesy, které vedou k více konverzím.

MailerLite Triggers

Klasickým příkladem je newsletter o nových produktech. Zde může být spuštěný proces, který automatický odešle ten samý email znovu po určité době a pokud ani to nepomůže zákazníka přesvědčit, může email vyřadit automaticky z databáze což je více než žádoucí, protože emaily, respektive zákazníci, kteří neotevírají vaše emaily vás stojí akorát peníze. Pro tyto účely má MailerLite připravené promazávání neaktivních emailů, které lze pouštět i manuálně.

Další možné využití je například přidání formuláře na získání návodu nebo ebooku přímo v článku, které mívá vysoké konverze a není zde například nutný tzv. double opt-in. Formulář může vypadat například takto:

.

Závěr: Možná ještě dnes přejdete nebo nahodíte pop-up

Vyzkoušel jsem již řadu emailových služeb, které mají určitě zmáklejší popupy, nebo design emailů a vložení jejich prvků, ale zase jim chyběly ostatní funkce, které zde naleznete a to za směšnou cenu. Kdo vyzkouší neprohloupí a možná přejde na tento neskutečně praktický nástroj ještě dnes.

Komentáře

Podobné příspěvky